d190516 Dilekcelik ya ben yanlışlıkla rennie şurup almışım duo falan değil yani. Çiğneme tabletinden attım bi de o iyi geldi gibi
d190516 Deniziiimmm ben bi tane hap kullanıyodum hamilelikten önce pandev diye aç karnına bi tane aşırı iyi geliyodu. Ama şimdi hamilelikte vermiyorlar tabi
Fernur Ben 37 haftalik hamileyim ve gecen haftaya kadar mide yanmasini cektim renni gaviscon artik fayda etmiyordu doktorum bj hap verdi 3 gundur ne yersem yiyeyim midem yanmiyir resmen hayattan zevk almaya basladim.😀
Roseyaman Fernur benimde çok fazla yanma var 2 haftadır birşey yiyemiyorum renni duo kullanıyorum ama en fazla yarım saat kesiyor mahvoldum.dün dr koruyucu hap yazdı siz hangisini kullanıyorsunuz
NanishAgayeva d190516 ben rennie kullandim ama diksindim migdem yandigi zaman kendimi kusturuyorum anca o zaman geciyo baska turlu mumkun degil
NanishAgayeva d190516 o zaten sakinlestirici uzun sure fayda etmiyo ne yazik ki,bende reflu var onu cignediyimden yarim saat sonra ayni sey oluyo onun icin uzaklastim
d190516 NanishAgayeva bende de reflü var işte hamile kalmadan önce pandev diye bi hap kullanıyodum asla yanmam olmuyodu doktoruma sormadan onu da kullanmak istemiyorum