Hshshzgsghzhshs Suuu-- alamet veriyorlar sanırsam günde 4 kez veriyorlar elhamdülillah tansyonum düzene girdi vajende enfeksiyon çıktı onun için antibiyotik başladılar
Suuu-- Hshshzgsghzhshs Allah şifa versin canım Bende yarin alcam Alfamet Günde 4 kez evet ikişer tane içiliyor , O düzene sokar tansiyonu her türlü degidin gibi Bakalım ne olacak Allah yardımcımız olsun İnşallah sağlıkla alalım bebislerimizi kucağımıza 🫂💕🫂💕🫂💕🫂
Hshshzgsghzhshs Suuu-- benimde 12 de çıkıyor ama az önce 14 çıktı anlamadım gitti yaa korkuyorum çok fazla hastanede tutarlar diye
Suuu-- Hshshzgsghzhshs Canım Hastanenin içindeyken korkmaman lazım zaten En ufak biseyde müdahale edilir , Bence çok sıkma kendini evde çocuk var mı ? Yani varsa onu düşünüyor olabilirsin ama yoksa Hiç sıkma canını tedavi sürecine göre bekle sabret derim
Hshshzgsghzhshs Suuu-- yok ilk bebeğim olacak Allah nasıp ederse de bunaldım hasteneden ondsn dolayı yoksa evet hemen müdahale ediyorlarlar şimdi ultrason ile bebeğe bakicakmis doktor ikimizinde çok sağlıkla sıhhatle ilerler vaktinde kavuşuruz inşallah
Suuu-- Hshshzgsghzhshs İnşallah Canım benim inşallah Sağlıkla kucagimiza Alalım bebislerimizi 💕🫂💕🫂 Arkadaşın falan yokmu orda benim burda arkadaslarim var o zaman sıkılmıyorsun fazla 🤰🏻
Eelliiff1234 Hshshzgsghzhshs benimde 13/8 çıkıyo yarında ölçücem bakalım yüksek çıkarsa ilaca başlıcam inşallah bişey olmaz. 2. Hamileliğim 36 haftalık olucaz ağırlaştım artık kızımda çok zorluyo beni oturup kalkamıyorum yetişemiyorum ona kızmaktan sinirlenmekten tansiyonum çıkıyo