Hshshzgsghzhshs Canım valla Her gün Kan sulandırıcı yapıyorlar , serum yiyorum içeriğini bilmiyorum ama İnşallah yükselmez Bidaha valla 34 haftaligim şuan , 33 haftalıkken acil sezaryene aliniyordum az kalsın Eşim izin vermedi şehir Hastanesi’ne geldik , Arada bir Sancı çıkıyor Nst de oda beni korkutuyor, inşallah bir sıkıntı yaşamayız Sağlıkla gelsin bebislerimiz , Sen kaç haftaliksin