ppmerlina Gmzexx İnşallah benim de öyledir bitanem 🤲🏼 enabizda halen gözükmüyor en kötü ihtimalle yarın sabah hastaneye gidip öğrenirim artık 🥲🙏🏼
birdilektut15 Nasip-1 sizin 9.gün kaset testiniz pozitif miydi 🥹 amin canım hepimizin inşallah şu mübarek aylarda
Nasip-1 birdilektut15 11 günü yaptım normal kaset test ışık tutarak çok silik çizgi gördüm arkadaşıma gösterdim yok dedi içime sinmedi dün akşam erken gebelik testi yaptım belli oldu
ayalltsc sizce benimde varmı ? adetime 4 gün var predictor ile yaptım elimdeyken gözle görülür birşey var ama kamerada neredeyse yok gibi zorla çektim
ppmerlina ayalltsc renkli olan fotoda solda çok hafif bi çizgi görüyor gibiyim… sabah yine dene bakalım netleşecek mi biraz daha 😇🤲🏼
ayalltsc ppmerlina 🥹🙏🏼 inşallah ya çok kişi görüyorum dedi ama testim kalmadı malesef sipariş verdim gelince yapıcam olmam inşallah adet ya
ppmerlina Yaprakunallar canım sağol 😘 test yapmadan bir gece önce çok fena eklem ağrısı hissetmiştim onun üzerine yaptım