ppmerlina Kızlarım merhaba adetimin üstünden 3 gün geçti dün test yaptım sonuç gördüğünüz gibi. Birinci fotoyu hemen o an çektim, ikinciyi fotoyu da ondan 1-2 dk sonra çektim. Bugün devlete gittim kan verdim 4 saat oldu sonuç daha çıkmamış dayanamıyorum sizce hamile miyim? 🤲🏼💙💕  
Elacihangir ppmerlina teste göre hamilesin evet sonucun 4 ten sonra çıkar genelde ama kaç giib verdin güzel haberler alman dileğiyle
Nymom ppmerlina aaaa 2.fotoğraf da daha da belli olmuş benimde ilk öyledi şuan 6haftalık hamileyimm ❤️❤️ bana göre hamilesiiiiiinnn güzel haberler alman dileğiyle canım benim 🩷🐣🐣🐣
ppmerlina Elacihangir 11.30-12 arasıydı verdiğimde ama çok felaket bir yoğunluk vardı yani rahat 200-300 kişi totalde kan vermiştir bugün. Yaklaşık 2 saate yakın bekledim sırada. Şimdi de dayanamıyorum işte 🤲🏼🤭
birdilektut15 Nasip-1 canım bence 13.güne göre baya yüksek çıkmış hamilesin bence canım benimde 9.günüm bugün test yaptım kaset test negatif çok çok silik çıktı testim inşallah pozitife döner
ppmerlina Nymom Ayy valla şimdi daha da sevindim 🥹😇 Allah analı babalı sağ salim kucağına almayı nasip etsin darısı başımıza 🤲🏼❤️❤️💕
Nymom ppmerlina Âmin inşallah sağlıcakla kucağınıza alırız bebişlerimiz senden de hayırlısıyla güzel haberler bekliyorum her şey gönlünce olsun 😁💛💛💛
Mor-kelebek ppmerlina canım hastanenin kendi sitesinden laboratuvar sonuçlarına baksana daha çabuk düşüyor oraya
ppmerlina birdilektut15 İnşallah ikimizin de pozitiftir canım benim silik çıkmışsa senin de belirginleşir diye umuyorum 🤗🤲🏼