imcakir Guzelgunlerrr aaaa acaba bana da mı o halsizlik yapıyor sende fitil olarak mı alıyorsun yoksa ağızdan mı Evet aynıyız bakalım neler göreceğiz 🤭🤭🤭🤭 Ederim canım sende ettttt 🥹💕
imcakir Guzelgunlerrr aaa demekki benimde ondan 😂ya bide sana bir şey soracağım Doktora soramıyorum çekindiğim den bu fitil olarak aldığımız içinden şişme yapar mı? Sende öyle bir şey oldu mu Ben artık zor itiyorum sanki içerisi çok şiş gibi başka rahatsız eden bir şey olmadığı için terslik olduğunu da düşünmedim ama progestan şişiriyor olabilir mi?
Reyhan_ma Guzelgunlerrr 7+2 deyiz bizde, halsizlik mide bulantısı yorgunluk var, progestan ve folik asit verdi doktor. Bebeğin biraz aşağıya yerleştiğini söyledi bana. Ne demek bilgisi olan var mı? Kötü birşey mi ?
Guzelgunlerrr Reyhan_ma duymadım hiç ama bende kullanıyorum canım progestan kahverengi akıntım olduğu için düşük önleyici tedavi kullanmaya devam et Allahın izniyle birşey olmaz
Nslsh-989 Reyhan_ma bana da öyle söyledi bir düşüğüm var hiçbir takviyede vermedi kürtajı bile önerdi ama ben yaptırmam dedim başka doktora gideceğim kalp atışını gördükten sonra böyle birşey yapamam
Sibeltug Guzelgunlerrr sağlıkla kavuşun beta kaçken kalp atışı duydunuz acaba benimde ilk kontrolüm yarın dua edin herşey yolunda olsun🥲
Guzelgunlerrr Sibeltug aminnn inşallah canım beta çok takip etmedim ben 5+6 da allttan muayenede duymuştum inşallah duyarsın sende🤲🏻
Accountant Guzelgunlerrr 13+4 ilk haftalarda yaşamadığım halsizlik yorgunluğu şuan yaşıyorum bir de bel ağrısı çıktı başıma halim fena
Teacherlla Biz de tam 7 haftalığız☺️ halsizlik tiksinti ve bulantı var. Umarım bu süreç uzamadan geçer. Hepimiz güzel bir süreç geçirelim inşallah 🌸🤲🏻
Fdle z2801 sata göre 7 keseye göre 6 haftalığım dün kontrolüm vardı yolk sac oluşmaya başlamış dedi doktor haftaya gel kalp atışını duyalım dedi inşallah duyarız 🤲
Fdle Cansu4401 z2801 Kontrolden sonra haber verir misiniz inşallah duyarsınız bende haftaya salıyı bekliyorum kalp atışı için 🥲
momkrm19 Guzelgunlerrr 7+1 🫐 ama ultrasonda dün 6+3 çıktı geç döllenme mi sonradan yakalar mı gününü bilmem ☺️ dün ilk defa kalp atışını gördüm minnacıktı 🥹
Guzelgunlerrr momkrm19 olabilir canım benimde sata göre bi hafta geri ama ben yumurtlama zamanımı takip ettiğim için hiç sıkıntı olmuyor korkmuyorum çinkü geç yumurtlama gördüm pcıs olduğum için😊