Mehtapp06 13+3 bizim de 11+6da erkek büyük ihtimal ama alışı veriş yapmayın dedi bakalım bi sonraki randevumda ne diyecek ☺️
Sevdaliza AyseguL01 ayyy 1 gün araylayız ❤️❤️ Ben temmuz sonu gibi doğar diye düşünüyorum 🦋 siz aldınız mı bişryler bebeğe başladınız mı ufaktan
AyseguL01 Sevdaliza yok canim cuma günü kontrole gidicem cinsiyet kesinleşir herhalde ozaman ufaktan ufaktan alırım çünkü ilk bebiş olacağı için fazla aceleci ve heyecanlıyım 🤗
Anacsevgidolumelek Sevdaliza aynen biz de 2 agustos en gec 5 agustos ama temmuz sonu gibi olacak sanki oyle hissediyorum :/ Allah hepimize hayirli saglikli kolay dogumlar nasip etsin insallah yaa 🤲🤲🤲
Kayrabsra Ozqeeeee kıza benziyor çıkıntı yok dedi ama kesin değil dedi bir daha geldiginde söylerim dedi sen ögrendin mi 😊
Yusufunannesi_ 14+3 biz de 3 ağustos dedi doktorumuz 3 ağustosta eşimle tanışma yıl dönümümüz bebiş eşsiz bir hediye oldu :) kontrolde doktorumuz %500 erkek dedi😄
Anacsevgidolumelek Kayrabsra bizim doktor da erkek kemik yapisi ama tahminim kiz dedi oyle bir ortada birakti bizi. 18.haftada gidecez ama dayanamam sanirim 16.haftamda baska bir yerde baktiririm 😁