Sevdaliza 14+4 Ağustos 2 doğum tarihi ama bana çekerse Temmuz ortası givi doğar cinsiyetleri öğrendiniZ mi ben 11ci haftada kız olduğunu öğrendim sağlıklı olsun da miniğim
Kayrabsra Ozqeeeee aynı günlerdeyiz dogumlarımız kurban bayramına geliyor 39+40 da gelirse çifte bayram olucak inş 😄
GULNURAN esraalican0109 bana net soyledi. Kiz diye. Rabbimin verdiyi guzel pay. Wukurler olsun. Fark etmez benim icin.