danla2711 çok şükür ya bizim için hayaldi resmen bu haftalar 😍 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻 evet artık agirlasma oluyor son zamanlar ağrılar vs artıyor zor oluyor 🥲 ben dün azcik alisveris için dolaştım normalde hep yatıyorum dolaşmak yasak da artık yavaştan 10-15 dk yürüyüşe izin verildi. Öyle yururken bile çok fena oldum 😅
Pozisyon alabilir bence ya burada 36 haftada dönenleri okumuştum. Rabbim hayırlı ve güzel doğumlar nasip etsin hepimize 🤲🏻❤️