danla2711 ikinciye hamileyim şu an 5+1 🥰 doktorumla da görüştük, yarın randevum var, bakalım kalbimizi duyabilecek miyiz 🤲🏻 biraz erken ama ilk gebelik riskli diye, bu defa temkinli davraniyoruz 😊 her şey yolunda giderse 12+0 da serklaj atılacak 👌🏻 servikal yetmezlik var da 🥹 inşallah bu defa her şey çok güzel olacak 🥰