Mahbuss Krdeln benim ilk gebeliğim de 2.5 sene sonra oldu o kadar test yaptım hiç pozitif görmedim Hamile olduğum ay pozitifti Şimdi de 1 senedir istiyoruz ama ilk defa bu ay şüphelenip test yaptım pozitif çıktı ama sonuç hüsran şaka gibi gerçekten İnsanların duygularıyla oynuyorlar
SuEr_Tu1512 Eco111 Ben gece 12de devlet hastanesinin acilinde yaptırdım eve geldim 30 dk sonra falan e nabıza düştü tekrar hastaneye gitmedim yani☺️ İsterseniz sağlık ocağında da verebilirsiniz
SuEr_Tu1512 Kızlar benimde bat 24. Adetime 6 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çıktı, ertesi gün dayanamadım kaset test yaptım o da silik çıktı dün gece kan verdim Değerim böyle çıktı gebelik vardır dimi🥹🤭
Minervabunny SuEr_Tu1512 maşallah çok güzel değeriniz de ya😻 evet hamilesiniz Allah sağlıkla kucağınıza almayı kabul etsin böyle gönderileri görünce çok mutlu oluyorum kendimin gibi😊 benim ilk hamileliğimde 5 gün gecikmeyle 77 çıkmıştı düşünün değeriniz çok güzel o yüzden🌸♥️
Minervabunny Ssemagulerr yaaa awox hakkındaki yorumlar hep çok güzel çok sevindim maşallahh var bence o zaman meleğiniz🥰♥️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🥰♥️
Minervabunny SuEr_Tu1512 yaa Allah razı olsun gözlerim doldu inanın o sizin kalbinizin güzelliği teşekkür ederimm amiinn💕 Her şeyiniz güzellikle sağlıkla olsun inşallahh💕🙏
Ssemagulerr Minervabunny rabbim seninde kalbine göre versin canım isteyen herkese inşallah o çizgiyi görmek nasip olsun