Ay kizlar bende 20 ocakta adet oldum ustune gorme falan dediler 9 şubatta evde test yaptım ik i tane silik cizgi cikti kan verdim beta 2 cikti hemsirede bekle adrt olmazsan gel tekrar kan ver dedi bakalim cumaya kadar olmazsam kan verecem bi yanim birsey yoktur diyor ama icim icimi yiyor meraktan