Parilti007 nur-ay 2-3günde silikleşmez testi yapıyorsanız yeni şüpheleniyorsunuzdur betanın düşmesi için daha fazla vakit lazım
Damlakaraduman Parilti007 malesef benim Eylül ayıda geçirdiğim kimyasal gebelikte 2 gün arayla kan verdim ilk değer 90 dı 2 15 e düşmüştü
moamoa nur-ay nur-ay benimde aynı 2 gün önce daha koyuydu şimdi fark edilir derece silik siz bir daha test yaptınız mı ?
Damlakaraduman moamoa evet ilk değer 741 sonra 1339 bugün tekrar verdim 2930 çıktı doktora gittim muayene oldum fakat boş gebelik olma ihtimali var yarın tekrar çağırdı gideceğim
moamoa Damlakaraduman İnşallah görürsünüz bebişi en kısa zamanda 🙏🌷 Beklemek ne zormuş sizin kaçıncı hafta?