Haziran ayında bende bir kimyasal gebelik geçirmiştim kan testinde öğrenmiştim adetim gecikince önce yükseldi sonra ikinci kan verişimde düştü ve sonrasında da regli oldum. Bunun için en doğru yöntem iki günde bir kan verip beta takibi yapmak eğer düzenli artış varsa belli bir beta değerinden sonra doktorla görüşebilirsin çünkü dış gebelik ihtimali de olabiliyor