OznurCamyaran14 Gzde_defne Kadın doğuma gideceğim tekrar Daha önce ki hamilelikde hiç miyom dan bahsedilmemişti
Gzde_defne OznurCamyaran14 bencede bi görünün devlet değil de özele gidin derim ultrason cihazı iyi olsun
OznurCamyaran14 ayse5487 İlk kayıp olduğu için doktor DNA ve sperm testine gitmenize gerek yok hiç bir sonuç alamazsınız dedi Bidaha bebek düşünmüyoruz ama bu karmaşık durumun içinde biraz korkuyoruz
ayse5487 OznurCamyaran14 Allah yardımcınız olsun hakkınızda hayırlısı neyse o olsun ama bence gitseniz iyi olur en azından elemiş olursunuz bu ihtimali ne kaybedersiniz
OznurCamyaran14 Gzde_defne Teşekkür ederim gitmeyi düşünüyorum miyom içinde olsa bi muayene olacağım 🙏
Noluyoya Ceydaaas1 plesantanın arkasındaysa neden riskli dediler ki acaba bi doktora daha görünün isterseniz. Benimki tam rahimde keseye de yakın bu kadar korkutmadılar ağrın ve kanaman olursa gel dediler
Ceydaaas1 Noluyoya plesanta bebeğin eşi demekmis doğumda miyom bebeğin eşinden ayrılıp ölü doğmasına sebep olabilir yada erken doğum olabilir dediler iki farklı Dr a gittim aynı şeyi soyledi