asli_13 Kızarmış ekmeğin üstüne limon tuz zeytinyağı karabiber ve avokado karışımı sürün. Avokado güzelce ezilecek tabi. Onun da üstüne çırpılmış yumurta koyun baya güzel bence
Esraa00 Tugceelanaz bacım saydığın tek şeyde labneye okeyim😅keşke yakın olsak sen kahvaltı hazırlasan bana, bende aksam yemeği hahahaha
Nur67 Normalde hiç sevmezdim bu tarifi her kahvaltıda yapıyorum diyebilirim. Yarım avakadoyu ezip üstüne zeytinyağı tuz limon döküyorum tost ekmeğine sürüyorum üstüne bir kaç dilim peynir tad versin diye sonra nane koyup üstüne yiyorum çok güzel oluyor denemelisiniz.. 😋
Sonnenfrau 1 avakodu ezdim1 dis sarımsak ezdim limon tuz ile harmalandim Kızarmış ekmeğe sürdüm Ben normal salatanın içinede koyarım Öyle dümdüzde yerim
LadyX Sonyaazz belki de olgunlaşmış seçememişsinizdir daha önce. Kızarmış ekmeğin üstne sürüp yiyebilirsiniz. Yumurta ile de yakışıyor
Neboss Sonyaazz canım yarım avakadoyu ez içerisine 1 haşlanmış yumurta peynir zeytinyağı ceviz limon tuz ekle bu şekildede tüketebilirsin kahvaltıda ❤️
Aysegulss Sonyaazz süzme peynir limon tuz avodakodu güzelcez ezip üzerine çörek otu ile yumurta ile beraber tüketebilirsiniz çok faydalı kesinlikle tükmelisiniz sevdiğiniz baharatları vs ekleyin mutlaka seveceğiniz bir tat oluşur 🥰 afiyet olsun .
beysenyil sednc0 ben çok severim, dilimleyip üzerine limon az da tuz 👌🏻 bayılırım.. kalkıp şimdi yemeye gidiyorum 😄
gunesveguney Sonyaazz ben tuz karabiber limon biraz zeytinyağı atıp çatalla eziyorum. Sonra içine domates,haşlanmış yumurta,beyaz peynir doğruyorum karıştırıyorum. Kızarmış ekmeğin üzerine koyup yiyorum allahım anlatırken bile canım çekti ya aşırı beğeniyorum 😂
DuruDefne_mommy Sonyaazz ince dilim tost ekmeğinin üzerine önce labne sürüyorum sonra avakadoyu güzelce ezip onu da sürüyorum üzerine 1 dilim hindi füme koyuyorum onun üzerine de yağda yumurta pişirip koyuyorum aşırı güzel bir tarif kesinlikle ama kesinlikle denemelisin😊
_Gizem__98 Sonyaazz salatanın içine doğra öyle çok tadı gelmiyor yemiş olursun en azından😀 annemde avokado yemez ama salatanın içinde anlamiyor ahahsgscdv
_Gizem__98 Sonyaazz ben ekmeği kızartıp krem peynir üstüne avokado onun üstüne yumurta üstü açık tost gibi yapip gidiyorum avokadoyu çok severim ben sade bile yiyorum kaşıklayıp
Tugcemre08 Sonyaazz çok çokkkkkk severim her an yiyebilirim. En sevdiğim şekli limon tuz sarımsak. İçine soğan ve domates te çok küçük doğrayıp atabilirsin sana kalmış. Ama çok severim çok nefis oluyorr….
___Ebruli___ Sonyaazz tam tersi ben çok severek yiyorum bazen ceviz ile sade yiyorum bazen avakado bal ceviz yapıyorum kahvaltıda süper olur