Fatmasari Hamilelikler nasıl gidiyor. Doğuma ne kadar kaldı. 27 Şubat için sezeryan günü aldık. Heyecanlıyım ve o kadarda panik ve korkuyorum açıkçası. Bu 4. Doğumum olacak
Esay5060 Fatmasari benim de 4. Sezeryanim 24 haftaliğim mide yanmasi cok kasıklarda ağri allah kolaylik versin hepimize inşallah
Baby_B Fatmasari son 32 gün Bebis bas asagi pozisyonda bayadir Normal dogum olucak nasipse Hayirlisi olsun bekliyoruz Saglikla gelsinler
Mervecimmm Fatmasari ay 4 çocuğa nasıl cesaret ettin ya. Ben 2.’yi zorla doğuracam valla. Çok zor bir şey hamilelik doğum. Allah kolaylık versin
Fatmasari Birde şu 2 gündür hareketler baya azaldı gibi kendini belli ediyor hareket ediyor ama eskisi gibi değil. Çarşamba kontrolüm var bakalim
zehranurates 33+4 suan ☺️ 2.evladımı kucagıma alacagım nasıpse. Sezeryan olacak daha tarıh yok. Rabbim saglıgıyla aklıyla fıkrıyle saglıgımızla kucagımıza almayı nasıp etsin 🫶🏽🤲🏽💙❤️🌸
Kbraka Daha yolun cok basındayım 14+6 🤗 ne yazıkki kanamam oldu ve suan lekelenmem var. Dusuk riski oldugu icin sürekli yatıyorum. Dualarınızı beklerim
Melissso Kbraka Allah yardımcın olsun sağ salim kucağına alırsın inşallah. Bende 19 haftalıktan beri yatıyorum açıklık vardı serklaj oldum. Şimdi 35+5teyiz inşallah 38leri 39 ları görürüz:)
Fatmasari Kbraka inşallah sağ salim vaktiyle sağlıkla alırsın bebegini kucağına canım. Ve tabi tum bekleyen annelerimize hayırlı kolay doğumlar 🙂
Mervecimmm Fatmasari plansız gebelik meselesi beni korkutuyor benim 2. Plansız oldu. Tamam onu er ya da geç yapacaktık diye çok dert etmedim ama 3. İstemiyorum şimdiden nasıl korunacam diye düşünüyorum
Fatmasari Mervecimmm nasipse bunda bağlayacağım. Yaşınız uygunsa esinizde onay verirse baglattirabilirsiniz
Mervecimmm Fatmasari yaşım 36 olacak yakında uygundur sanırım. Eşimle konuştuk ama net bir karara bağlamadık onay verir gibi duruyor. Düşünüyorum ben de
Fatmasari Benimde 4. Olunca halıyle risk oluyor birde kanım çok düşük. Çok korkuyorum açıkçası hayırlısıyla bir atlatabilirsek insallah