
Üç gündür ovulasyon testi yapiorfum hep pik çıkıyordu aynı markadan 3 gündür gebelik testi yaptım fakat bişey çıkmadı bugün tekrar yapmak istedim ve 5 dk içerisinde çizgi belirdi ama çok yanlış sandım 5 dk sonra tekrar yaptım oda aynı çıktı sizce testler bozuk mı