kbrakyaa_ salı günü gideceğim daha çok var ve zaman geçmek bilmiyor:( benim ilk gebeligim güzel sonlandı kızım prensesim 5 yaşında ve o doğdu doğalı korunuyorduk arada bir kaçaklar olsa da bir kimyasalım var kaçakla oldu tutunamadı şimdi bu gebeliğim de kaçakla oldu kimyasaldan ötürü kaygılıyım buna da bişey olursa diye korunuyor olsakta aslında istiyormuşum bunda anladım 🥹 çok teşekkür ediyorum inşallah bende mutlu haberi vermeyi çok istiyorum dualarında beni hiç unutma 🥹