Ya arkadaşlar biraz saçma olacak belki ama yine de sormak istedim
Benim reglim 14 şubatta bitti. 30 ocakta da eşimle korunmasız birlikteliğimiz oldu ben regl olunca hamile değilimdir diye düşünmüştüm fakat şimdi sorum şu dün başlayan şiddetli bel ağrım var acaba regl olmuş olmama rağmen gebelik olma ihtimali olabilir mi bebek istiyoruz hayale kapılıp test yapıp heveslenmek istemedim öncesinde böyle bi durum olabilir mi diye size sormak ve danışmak istedim