Melisafurkann 7. Ay oldu düşükten sonra. Her ay acaba bu ay oldumu diye beklemedeyim bir tane oğlum var 5 yaşında. Onun kardeş kardeş diye isteği zaten beni böyle daha çok strese sokuyor sanki yavrum çok istiyor görüyorum çevresinde herkesin kardeşi olduğunu gördüğü için birde düşükte ben çok ağladım oda ister istemez gördü kardeşinin öldüğünü biliyo oda baya etkilenmişti bu durumdan.