Ayfersalih28 bence bu ay tekrar çatlatma iğnesi yapın. İkinci ayda tutan çok kişi varmış. Regl oldugunuzda çok sağlıklı beslenmeye çalışın o zamandan başlıyor yumurta gelişimi çünkü. Bol bol Avakado yiyin brokoli yiyin. Ben bu şekilde beslendim uç yumurtan oluşmuştu 15-20-21 mm olarak . Tutar mı bilmiyorum ama yumurta boyları gayet iyi olduğunu söylemişti doktor. Vardır bunda da bir sebep diyip yolumuza bakacağız . 💝