Kızlar merhaba lütfen yardımcı olun düşüncelerinize ihtiyacım var, tüp bebek transferin 17. Günündeyim, ama bugün belirtilerim kayboldu (ayak üşümesi,göğüs hassasiyetim,uyku hali , arada giren kasık ve bel sancıları ) pozitifi gördük çok şükür
10.gün 342
12.gün 460
14.gün 850
Ve yarın son kez kan testine gideceğim ama bugün belirtilerimin kaybolması beni çok endişendiriyor
1 boş gebeliğim oldu korkuyorum yine