aysetcdmr_ Kızlar benim doğum tarihim 6-7 ağustos görünüyor sizin ne zaman kaç haftalık hamilesiniz ve nasıl gidiyor cinsiyetler ne öğrendiniz mi? Benim yakışıklı bi oğluşum olacak inşallah 🥹🥰
Zisler aysetcdmr_ aysetcdmr_ 21 Ağustos benimde düşük riskim var ama umarım sağlıkla gelir bir sonra ki kontrolde cinsiyeti öğreneceğiz inşallah🥹❤️
Parinas aysetcdmr_ benim de Ağustos sonu 11+5. Normalde 2 Eylül görünüyor ama 3ncü gebelik olduğu için erken olur diyor doktor. Cinsiyeti de öğrenemedik daha. 2 çocuğumda 11+ larda öğrenmiştim halbuki 🤭
Nurr-97 13 haftalık hamileyim başka bir doktor da daha geriden söylüyor haftayı kafam karıştı (10 Kasım da ilk adet günü) (28 Kasım ilişki günü)ne zaman doğacağını hesaplayamıyorum
aysetcdmr_ Nurr-97 son adet tarihine göre hespalıyorlar muhtemelen ağustosun 20 si civarı olabilir ama bebeğe göre değişir bebekler ne zaman isterse o zaman geliyorlar ☺️😄
Parinas aysetcdmr_ aynen bu utangaç olacak sanırım biraz ☺️10 gün sonra kontrolüm var o zamana netleşir inşallah
gzmgzm3 Merhabalar ben de forumu çözmeye çalıştığım için aranıza yeni katıldım 12+1deyim dün kontrolümüz vardı benim ağustos sonu görünüyor doğum herkese mutlu hamilelikler ☺️ ben de cinsiyeti çok merak ediyorum ama bakalım son kontrolde göremedi doktorumuz