Doktor farkı oluyor . Bana ilk doktorum yaptı nefes alıp verdim hiç hissetmedim ikincisinde aynı şekilde rahat nefes aldım ama başka doktor baya iki parmağıyla uzun uzun bastırdı ve inceledi dediğiniz gibi canım yandı . İlk ayağı kalkamadım sonra giyinip bir yere oturdum gene kalkamadım . Benim vajinal ağrılarımda var bu yüzden kat ve kat fazla hissettim yani herkesin çatı muayenesi ve doktoru farklı yapabiliyor . Karar sizin