sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 Ben normalde 17. gün olursam pazar günü olmam gerekiyor Diğer ay 17. gün olmuştum Ama normalde bu kadar uzun sürmüyordu 15. gün falan oluyordum Düşük yaptıktan sonra döngüm 35 güne çıktı haliyle yumurtlama da geç oluyor
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 canım sen pik gördünmü ben bugğn gördüm 17. Gün ama bnde hiç belirti yok normalde yumurtlama günümde uzayan şeffaf akıntı olurdu bugün hiçbişey yok normalmi
Nurellaaaaaaa1212 sendekimsinnn kuzum hep silik cıkıyor benim bence olmadı bugün yapmadım daha gerçi de. Ne cok koyu ne cok silik ortası bi kaç gündür. Bende ufak kasık sızlaması var akıntı yok bu ay bende sasırdım
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 seninde bu ay geö olacak demekki canım bende bugün testi yapmadan dedim heralde yumurtlamayı kaçırdım ben çğnkü hiç akıntı fln yoktu test yaptım pik oldu kasığımdada ağrı var