Fatma2133 2prensesannesiiii hapı düzenli kullandıysan sıkıntı olmaz saatini sürekli değişik yaparsan hamile kalınır dikkat et canım
Dnzz2 2prensesannesiiii canım bu dediğin hap bazen tamamen adeti kesiyor haberin olsun endişelenme sen günü gününe kullan ♥️
Hasret18ayaz 2prensesannesiiii hap değil ama kondomla korunurken hamile kaldım ben hiç anlamadım zaten istiyorduk ama yeni kurtaj olmuştum 3 ay korunma söylenmişti ama hiç adet görmeden hamile kalmisim şuan 20+1 hiçbir belirtim olmadı ilk zamanlarda