2prensesannesiiii 2 bebem var ve korunduğum halde 6 gün gecikmem oldu henüz test yapmadım hap kullanıp gebe kalan var mı aranızda diken üstündeyim
Anne2829 2prensesannesiiii arkadaşım da o şekilde hamile kaldı hap çok güvenilir bi yöntem değil bence mutlaka bi test yapın..
2prensesannesiiii deletedmom43191 çok şükür test yaptım negatif ama 6 gün geciktim inşallah adet olurum
Lavin___ Bir de saati saatine almak lazım diyolar ben de iki kere 5-10 dk kaçırdım acaba öyle bile olsa koruma azalıyor mu sizin de kaçırdığınız oldu mu
Dnzz2 Lavin___ ben yarım saat kaçırdığını oldu birşey olmadı Yasmin kullanıyorum bu üye cerazette kullanıyormuş emzidigi için tek hormonlular biraz daha sıkıntılı oluyor çift hormonlulara göre emzirmeyi bıraktı ise Yasmin falan kullanabilir 🫤
2prensesannesiiii Lavin___ yok korkudan kaçırdığım olmadı hiç canım 🙏 test yaptım negatif belki düzensizlik oldu haptan inşallah 🙏
2prensesannesiiii sutlukahve_ kuzum ben de 1 yıl sonra gebe kaldım sonra 2 kızım oldu şuan ben riskliyim 2 bebem var şuan test yaptım negatif çıktı allahım isteyen herkese vakti zamanında nasip etsin inşallah 🙏
Fatma2133 2prensesannesiiii hapı düzenli kullandıysan sıkıntı olmaz saatini sürekli değişik yaparsan hamile kalınır dikkat et canım
Dnzz2 2prensesannesiiii canım bu dediğin hap bazen tamamen adeti kesiyor haberin olsun endişelenme sen günü gününe kullan ♥️