Hamileliğimden öncede reflü ve gastritim olduğundan şuanda en çok yaşadığım sıkıntı mide yanması 29+0 dayız
Sabah akşam ılık süt içiyorum, yatmadan önce yanmam devam ediyorsa gaviscon şurup alıyorum
Şurup yoksa tahin çok iyi geliyor. Yanma varken çok su içmek iyi gelmiyor bana.
Çok şükür bu yöntemler işe yarıyor tahini şiddetle tavsiye ederim