iremugurluoglu Türkiye de iken her iki çocuğum da da lansor diye bir mide koruyucu hap aliyordum doktorum tavsiye edip yazmış ti bire bir iyi geliyor her sabah aç karnına 1 tane al ne gündüz ne gece hiç bir şey olmuyor bence sizde deneyin şimdi 36+6 haftalık hamileyim Almanya dayim ona benzer bir hap aldım iki gündür bitmiş hafta sonu girdi araya almdim bu gün de çok yogundum almdim şuan öyle bir yanıyor ki uyuyamiyom bile 😭🤰🏻 sabah olsun gidip alicam mutlaka normal dede midem sıkıntılı gebelik te aşırı yanma ve bulantılarım oluyor bulantılarım geçti ama yanmalar doğuma kadar da devam ediyor 😞