Kızlar merhaba adet günümde kan verdim Düşük çıktı galiba geç döllenme deniliyor buna? Tecrübeli olan var mı aranızda beta sonuçları şu şekilde sizce sonuçlar nasıl ilerliyor?🥹 Lütfen yardımcı olun😞
Bat-14 Şubat beta- 4.28
15 Şubat - beta 8.82
17 Şubat beta 19.03