Gizemsli- Kızlar merhaba 17 haftalık gebeyim yataktan kalktıktan beri ayağa kalkınca belim acayip ağrıyor . İlk gebeliğimde 7 yıl önce hiç yaşamadım ,aynı durumu yaşayan var mı . Çok korkuyorum .
Anne2829 Gizemsli- bende o haftalarda sizin gibiydim bel ağrısından sırt üstü yatamıyordum bacağa krampta vardı magnezyum başladı hemen doktorum rahatladı çok şükür..
aanonim Gizemsli- bende 14 haftalık gebeyim belim 2 gündür ağrıyordu sonra düzeldi sıcak duş felan sıcak uygulama iyi geldi
iiiremm Bende aynı haftadayım canım bende aynıyım biraz ayakta durunca ve dinlenemeyince belim ağrıyor hemen dinlenince geçiyor
Gizemsli- deletedmom43191 iş yapmadım öyle yorulacak kadar gebeliğin başından beri saldım baya eşim destek oluyor
iiiremm Magnezyum başlamıştım bende bacak ağrılarım da oluyordu aynı zamanda belim ile birlikte o da rahatlatıyor
Prensess33 Gizemsli- çok zor ya bel ağrısı temizlik yaparken tek zorlandigim süpürge makinasını kullanmak bı odayi temizleyip dinleniyorum geçmiyor ama devam edince de kopacak gibi ağrı oluyor Allah yardımcımız olsun benim bu kadar ağrım yoktu karnım büyüdükçe ağrılar artıyo
Gizemsli- Prensess33 Rabbim yardımcımız olsun hepimizin bugün başladı inşallah uzun sürmez ya birde kilomda var
Prensess33 Gizemsli- Amin inşallah benimde bu haftalar başladı kontrole gidince dr sorun ben geçen gittiğimde sordum normal dedi bebek artık büyüyor agirlasiyorsun demişti
Gizemsli- Prensess33 bu kadar erken olması normal mi ki ayakta daha çok ağrıyor oturup yatınca sorun yok
Accountant Gizemsli- aynı bende böyleyim 13 haftalığım dün durduk yere birden bir ağrı başladı yatarken otururken iyiyim ayağa kalkarken çığlıklar atıyorum sanki belime bıçaklar batıyor yürürken kalçamı dışarı verip nineler gibi yürüyebiliyorum anca yemek yaparken bile ayakta duramıyorum tezgaha abanıyorum iki büklüm anca öyle canımdan bezdirdi beni
Gizemsli- Accountant aynı evet benimde öyle bugün başladı yatıp oturuncs problem yok az bilet yürüyorum başlıyor ağrı niye acaba ya çok korkuyorum