babygirl02 Allah zorlaştırmadan kolaylaştırsın canım inşallah 🙏🏻 ben de 2 iğneli aşılama denedim olmadı. 2 tüp bebek denedim onlarda da döllenme gerçekleşmedi. Sebepsiz infertiliteydi ama bir şey var kendileri bulamıyor. Eğer ilk aşılama tutmazsa bir an önce tüp bebeğe geçmeni tavsiye ederim. Ben çok daha öncesinden yaptırmadığıma çok pişman oldum