babygirl02 Kızlar 1 buçukta aşılama oldum eve geldiğimde lavaboya gittim akıntı miydi yoksa enjekte edilen sperm mi bilmiyorum acaba fazlası mi çıktı başına gelen var mı yoksa bu normal mi ??
Ccicek3344 babygirl02 merhaba bende geçen hafta çarşamba oldum aşılama bnde hiç gelmedi aksine bir kuruluk vardı ama sonraki günler normal akıntı oldu
Liimon babygirl02 ben aşılama sedyesinden kalktığımda Orda bile ıslaklık vardı ama tuttu olumlu düşün
babygirl02 Ccicek3344 bende tam secemedim akıntı mi yoksa spermi anlamadım çok az da aşılamadan sonra kanamam da oldu sildikce geldi
babygirl02 Ayse71 bende de öyle çok akmadi tabiki bı aşılamadan sonra öldü bide şimdi 2 damla akmış bende bide kanamada oldu peceteye sildikce geliyor
babygirl02 koza08 cevabınız için çok teşekkür ederim ya kafamda soru işaretleri vardı biraz tedirgin olmuştum bide hastayım öksürüyorum acaba o yüzden mi çıktı diye düşündüm
babygirl02 papatyaolsun o zaman böyle olması normal fazlalıklar çıkıyor hastayım biraz öksürüyorum acaba o yüzden mi çıktı diye düşündüm
koza08 babygirl02 ben iki kez aşılama oldum ikisinde de aktı dışarı ve lekelenme oldu. Aynı ilişki gibi fazlası akıyor dışarıya. İnşallah güzel sonuçlar getirsin 🤗🌸
papatyaolsun babygirl02 ay hayır endişelenme çok normal. Hiç çıkmadı diyene de inanma yani içerde nerde kalmış olabilir de hiç akmamış olabilir tabi ki akacak. Akmayıp içerde kalması mümkün mü🤣
babygirl02 Liimon evet bende de öyle oldu kalktigim anda bı ıslaklık vardı hala ıslaklık var uzanıyorum evde hastayım biraz öksürüyorum sizin ilk aşılama mıydı
Liimon babygirl02 evet ilkti Ordan çıkıp işe gitmiştim. İş yerinde de oturdum ve merdiven inip çıkmıştım sık
papatyaolsun babygirl02 sakin ol canım benim her şey güzel olacak diye düşün ve burada yazılanlara hiç kulak asma. Olumsuz olursa da tekrar deneyip kendini üzmeyeceğin gerçeğine de hazırlan ama tamam mı
koza08 babygirl02 maalesef pozitifi aşılamada göremedim. Tüp bebek tedavisi oldum. Fakat hamileliğin başında kanamam başladı ve baya fazlaydı. 9.haftaya kadar ilerledi ama sonlarına doğru kalp atışı durdu. Kürtaj oldum. Tekrar transfer için her şeyin normale dönmesini bekliyorum.