gozdenefes gezentianne evet bana da 12 gün denildi ama ne kadar erken gelse o kadar iyi meraktan çatlıyorum çünkü 🥹
gezentianne gozdenefes Ogf sizi cok iyi anlıyorum ben de eski postlara bakıyorum kime hangi gün gelmiş diye hesap yapıyordum bir bakmışım zaman geçmiş🤣 Cinsiyeti aşırı merak ediyordummmmm
Eminegzel Gkcece1 Eskişehir Osmangazi üniversitesinde yaptırdım. Aralık 2024te 444 liraydı yanlış hatırlamıyorsam
Adsiz1998 Eminegzel merhaba nasıl randevu aldınız acaba bilgi verebilir misiniz bir de sonuç için bizzat mı gidilmesi gerekiyor
Eminegzel Adsiz1998 beni perinatoloji doktorum sevk ettiği için randevu almadım. Sonuç 1 ayda çıktı. Baya geç çıktı o biraz kötü. Aynen sonucu kendiniz almanız gerekiyor. Yakınlara bile verilmiyormus