Mavileyla Duygukahraman hamilelikten sonra dökülüyormuş herhalde. InşAllah dökülür yoksa birde onunla uğraşmak zor olur )
PinarOmurAvcioglu Mavileyla ben hem Lierac aldim hemde Bio oil.Kullanim kolayligi olarak Lierac tabiki cunku jel yapida.Fakat ben yinede Bio oil kullanmaya devam ediyorum.Birde sutyen kullanmakta gogusleri inanilmaz kasindiriyor 😊 Ben takmiyorum oyuzden 👍🏼
Mavileyla PinarOmurAvcioglu bende duydum bio oili)) bende kullanmıyorum evin içinde sütyen ama bu seferde sarkarsa ya korkusu başladı )) anneme çekmişim çok büyüdü göğüslerim göbeğimden fazla oldu o derece
PinarOmurAvcioglu Mavileyla Benimde ayni korkum vardi hatta bu forumda sormustum arkadaslara bir arkadasimiz evde daha da diklesti sarkmaz demisti cok motive oldum😊 artik sutyen kullanmiyorum hem cok kasiniyor hemde kalin kiyafetlerden belli olmuyor☺☺
Emine1235 Mavileyla songul123 canım görmedim kusura bakma aynı lekelenmeye devam az allahtan ama sen nasılsın canım
Smilena Mavileyla esneklik saglayan nemlendiriciler kullanirsan sknti yasamazsin neutrogena visibly renew esneklik saglayan krem kullanabilirsin 35 haftadayim benmde catlagim olmadi 😇
Bestecanyurdu Mom_O biraz uydurma onlar çatlak öncesi yağlar var cildi yağlı nemli tutmak önemli olan çatlak olmaması için deri yaşlandıkça yumuşak ve genişlemedik olay olacağı için çatlamıyor olay bu ama kuru yağsız nemsiz olursa geriliyor derinçatlıyor
Mom_O Bestecanyurdu bence nemlilik de çok fayda sağlamadı günde 3 litre falan su içiyprum belki daha fazla.Her gün Kakao yağı bebe yaüı vs yağlandım yine de çatladım malesef hem de öyle böyle değil.
Almilam Mavileyla göğsüne sakın çatlak kremi sürme canım erken neden olur.Çatlak kremini sdce karnına bacaklrna sür göğsüne sürme süt damarlarının açılmasını sağlar erken doguma neden olur
Mavileyla Almilam uyardıgın için teşekürler. Normal bitkisel yağlardan süreyim o zaman kakao badem vs.
Almilam Mavileyla aynen öyle canım geçen bana da verdi doktorum göğüslerine sakın sürme süt damarlarını etkiler erken doğum olur dedi.sıvı yağ falan sür canım yada doktoruna sor o mutlaka birsey önerir
Mavileyla Esmazeynep evet öyle diyorlar fiyatı da uygun hem ) bende düzenli kullanamam herhalde tembellikten ))) üşenirim sürmeye falan
SnmKskn Ben mustelanin kremini aldim fakat henuz kullanmaya baslamadim daha 9 haftalik hamileyim ve açıkçası ne zaman kullanmaya başlamam gerekiyor bilmiyorum
Mavileyla SnmKskn daha senin için çok erken ben 22 haftalık hamileyim yeni yeni şişiyorum gerçi kişinin fiziksel yapısına göre değişiyor bazıları 3 ayda kilo alıyor ben 5 aylık oldum yeni başladım şişmeye
Burcuk SnmKskn karnın kaşınmaya başlayınca başlayabilirsin veya 15. Hafta itibariyle . Gerçi herkes farklı yaşıyor.. için ne zaman rahat edecekse o zaman kullan.
Burcuk Mavileyla bio oil kullanıyorum . Diğer kremleri bilmem ama bu kıyafetlerde iz bırakıyor sürerken damlarsa çıkmıyor ama memnunum kullanıyorum