2019taha Suuu-- aynen bende yatınca Banada öyle verıyorlardı sıfır tuz sen eve gişndce yumurta ceviz yoğurdu hergun ye
Suuu-- 2019taha Evet her gün burda ne gördüysem ona göre beslenmeye calisicam Düzende olsun tansiyonum diye
ayseayseaysee Tansiyonumu sabah kahvaltı öncesi, sonrası bir de akşam yatmadan önce ölçüyorum genelde 12/7 13/7 çıkıyor. Geçen hafta da 24 saatlik idrar testi verdim 210 çıktı protein. Tansiyon yükselmesini böyle günde 2-3 ölçümle anlayabilirim değil mi? 🤦🏼♀️
Queen3524 2019taha Bu el ayak şişliği her hamilelikte oluyor genelde ondan çok mu farklı onu çözemedim okumuştum ama o ayrımı yapamıyorum kendimi çok inceliyorum çünkü ne olur ne olmaz diye
Queen3524 2019taha yaaa ay çok geçmiş olsun çok farklıymış gerçekten bende normal bir şişlik sanıyordum🙄🙄 kendime bakıyordum sürekli en ufak ayakta durmamda🙈🙈🙈
feynnur 2019taha ya benim bütün gün başım ağrıyo kulaklarım çınlıyor uğulduyo kötü oluyorum. Ölçüyorum 12 8. Akşama kadar uzanıyorum akşam tekrar ölçüyorum yine aynı baş ağrısı 14 9. Donra düşürmek için uğraşıyorum limom sarımsak su vs. 3-4 saat sürüyo düşmesi. Önce 13 e düşüyo sonra sabah kalktığımda 12 yi görüyorum. 24 hafta oldum. Baş ağrıdığında tansiyonum çıkıyo anlıyodum ama artık o da değişti başım ağrıyo ama tansiyonum ne zaman çıktığını anlamıyorum. Size şunu sormak istiyorum. Tansiyonum çıkınca düşürmeye uğraşıyorum 14 e çıkıyor. Uğraşıp düşüyorum. Ama 4 saat sürüyor en az. Bu uzun bi süre mi? Eğer düşmezse acile giderim diye düşünüyorum ama 4 saate düşüyor limon sarımsak soğuk su falan ile. Acaba bu sürede zarar görür mü bebek? Bu uzun bi süre mi?
2019taha feynnur yani ben ilk gebeliğimde fark etmedim işte benimde başım ağrıyordu elim ayağım yüzüm şişşyordu sonra kontrole bir gittim bebek 4 hafta geri kalmış sonrada gelişmedi zaten aldılar 30. Haftada o yüzden ilaç almak kazım Tansıyon varsa ve yediklerin çok önemli tuzu hemen kes
2019taha feynnur bol proteın besleneceksin yumurta yoğurt kefir peynir tavuk avakado ye ceviz hamuişi çok azaltacaksın yürüyüş yapacaksın bol su