Bsk42 o sebepten direkt böyledir demek ıstemedım herkeste aynı olmadıgını belırttım 🥰 ne guzel sız erken hıssetmıssınız bir doktor dınlemıstım şöyle dıyordu hamılelıkte parmak izi gıbıdır herkesın herseyı yasaması farklıdır bırının saglıklı gıder bırının saglıksız diğerinin herseyı erken olurken dıgerının gec olabılır kıyaslamamak gereklı oldugunu soyluyordu benımde cevredekılere gore bazı seylerım farklı oldu bebek cok asagıda ve erken dogum riskim var , bır arkadasım 40 haftalık ama hala dogum yapamadı bunun ıcın yol arıyor gibi gibi😇
Saglıkla gelsınler ınsallah🌸