Suzunn ben doktorumun önerisiyle yaptırdım, önümüzdeki ay ikinci dozu olacagım. Doktorum bebeklere herhangi bir tetanoz virüsü bulastıgında tetanoz aşısının yapılmadığını söyledi 20. Haftada yaptırmam gerektiğini bebeğe benden geçeceğini, bebeği korumak amaçlı yapıldığını söyledi o yüzden yaptırdım. 2 gün kol ağrım oldu sadece onun dışında bir yan etki yaşamadım ben 🌸