Ben 4 haftalık hamileyken (hamile olduğumu daha bilmiyordum) elimi kesmiştim çok fena. Acile gittiğimizde direkt tetanoz aşısını yaptılar. Bende sadece kol ağrısı yapmıştı bir gün. Birkaç gün sonra hamile olduğumu öğrendim. Rutin kontrollerimde kendi doktoruma anlatıp sordum bu durumu, bir daha olmana gerek yok dedi.