Mommywolf aynen öyle size katılıyorum güncel olaylardan hanımefendinin haberi yok galiba . Ben çok memnundum o konuda . Bebeğim doğar doğmaz yanıma koydular boyunu kilosunu yanımda ölçtüler asla odadan çıkarmadılar topuk kanı vermeye de bebeğim ve ben beraber gittik . Yani sırf devlet diye bu kadar kötülemeye gerek yok ki iyi ki de özelde yapmadım 60 k fiyat vermişlerdi para tuzağı gibi geliyor . Muayeneler için Özele gittim doğuma da çam sakura devlete gittim otel gibiydi 1 gece kalıp döndüm ..