Sancılarınız başlayıp odaya alındıktan sonra full nstye bağlı mı kalıyorsunuz yürüyüş, duş vs yapmanıza izin veriyolar mı, ve eşiniz ne zaman kaç dk , ne sıklıkla gelebiliyor yanınıza veya başka ziyaretçilere izin var mı, doktorların davranışları nasıldı detaylı anlatırsanız sevinirim bende orda normal doğum düşünüyorum☺️