zyldz90 doğum yaptım ama benim biraz kötü geçti… 39,5 ateşle gittim bi gece yattım influenza dendi. O ara normal doğum başladı ama normal doğum riskliydi. Acil sezeryan oldum.38+2 de.
Doktorlardan yana bi sıkıntı yaşamadım 9ay boyunca. Ama hastane genel anlamda cokkkk pis. Spinal anestezi yaptılar ameliyatın ortasında ameliyathaneye elini kolunu sallayıp giriyor herkes maskesiz kıyafetsiz vs. Kadın doğum katı da en en en pis gördüğüm bi servisti. İnfluenza olduğum için izole odada kaldım WC banyo odanın içindeydi ama böcekler bile vardı sen düşün🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️ bu arada ben izmire geleli de 9 ay oldu ve hiç bir doktor hastane vs araştırma şansım olmadı. Romatizma hastası olduğum için romatoloji takipli olmak için buraya gitmiştim. Doğum ve sonrası için berbat bir yerdi.