Canansrcm İzmir’de devlette doğum yapan var mı ilk gebeliğim 9 eylüle gidiyorum korkuyorum biraz doğumdan
ARZUMM35 Canansrcm evet Urla devlet hastanesinde yaptım gayet memnunum ikinci gebeliğim nasip olursa yine Urla devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorum
Queen3524 Canansrcm Ben 1-2 haftaya orda yapacağım ama ücretli olarak hoca girecek doğuma, 2-3 seferde serviste yattım hamileliğimde
yasemin_yasin Canansrcm bende Ege üniversitesine gidiyorum 38.haftadayım. Hastane genel olarak pis ama doktorlar baya ilgili. Şu ana kadar her konuda aydınlattılar. Bakalım doğum nasıl olacak
Yamacefe Canansrcm çiğli devlet hastanesine gidiyorum oğlumda orada yaptım gayet ilgililerdi nasipse yine orada yapacağım diğer ay
Queen3524 Canansrcm 4 kişilik odalar ücretsiz 2 kişilik 250 tl tek kişilikte kaldım ben hep 500 tldi. Onun dışında hemşireler doktorlar çok ilgiliydi bir problem yaşamadım hiç. Eğer benim gibi doğuma hocaların girmesini istersenizde 40 bin tl
Queen3524 Hamis354225 doktorum doc dr Erkan Çağlıyan. Hastanenin veznesine ödeme yapılıyor ekstra özel oda olursa onun fiyatını ödüyorsunuz. 40 bin + özel oda fiyatı gibi düşünebilirsiniz sadece oda özel odada kalmak isterseniz yoksa ekstra başka ödeme yok
Duygu351 Bende şehir Hastanesi’ne gidiyorum doğum Haziran’da . Doğum yapan yazarsa tecrübelerini çok sevinirim.
Seda356 Duygu351 Bende şehir hastanesine gidiyorum doğum haziranda , doktora bir iki kere ancak denk geldim asistanlar var hep o yüzden biraz tedirginim. Şehir hastanesinde doğum yapan varsa bilgi verebilir mi?
zyldz90 yasemin_yasin doğum yaptığınızda bilgilendirir misiniz bende egeye gidiyorum 8-9 haftam var🙏🏻
Tatli_bebek12 Yamacefe bende ciglide yaptım ilk doğumu ikinci yine orada olacak benim odaam. Tek kisilikti ve güzeldi bende çok memnunum
Yamacefe Alparslaninanneesii hayır sormadım çünkü oğlumda direk tek kalmıştım sanırım yok ama öğün odalar boş ise genelde tek bırakıyorlar galiba
kubrasmo Alparslaninanneesii ben iki kez orada doğum yaptım ilk doğumumda tek kişilik odadaydım, ikincisinde iki kişilik odada kaldım
Merve3545 Queen3524 Hayırlısı olsun canım ben ege de 70 bin fiyat aldım gözlerim açıldı birazcık 30 40 normal
Alparslaninanneesii Yamacefe benim sezaryen olacak ilk doğumda sezaryen olduğu için normal doğumda doğurduğun odada kalıyormuşsun da dokuz eylüldeki gibi tek kişilik odalar var mı ücretli onu merak ettim açıkçası @Tatli_bebek12