zynpknt benimde doğumum umitte oldu. Ama o acıyla yoğunlukla insan uğraşmak istemiyor. Yani ben istememiştim. İlk otuz gün içinde yaptırırım diyodum hep nasip olmadı anca kafayı toplayabildim. Yunus Emre’de umut bey varmış araştırdım baya çok iyi bı doktor sünnet yaptıran anneler çok memnun kalmış. Özeli araştırdım elif ana da sünnet 11 bin. O kadar vermeye gerek yok Allah korusun çok ciddi bişey olsaydı tabi götürürdum ama bu doktor da çok iyi olduğu için buna karar verdim. Gidip görüştüm içime de sindi.