zynpknt biz 2 buçuk aylıktı yaptırdığımızda çok fazla hareketlenmeye başlamadan yaptırın yani 3.ayı geçirmeyin ama doğar doğmaz sünnet de yapıyorlar mı sanmıyorum çünkü bende öyle istedim ama doktor en erken bi ay sonra getirin demişti, bizde ilk 2 ayı atlatıp öyle gitmeyi tercih ettik şimdi 2.ye hamileyim yine aynı dönemlerde yaptırmayı planlıyoruz. Bebek yarası çabuk iyileşir diyorlardı gerçekten 3-5 günde iyileşti