Ceriko yaaa ben de pcos vardı 1.5 seneye yakındır deniyorum kendi kendime. 3 ayda bir anca ilaçla regl oluyodum 1.5 senedir. Ama iki aydır şükür kendiliğinden geliyor reglim ama eşimle yan yana değildik o dönemlerde yumurtlama beklemiyodum hiç .. bu ay da takip edeyim dedim inşallah olur ve ramazana üç kişi gireriiiz 😍😍