yagmur_17 size de hem geçmiş olsun hem hayırlı olsun umarım bu bebeğinizi sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alırsınız ❤️ doktor ne güzel demiş, evet en azından doğal yollarla hamile kalabildiğimi bende gördüm, umarım Rabbim bana da aratmaz hayırlısı ve kolaylıkla verir 🙏🏻