Begonvil15 öncelikle kendini hiç ama hiç üzmüyosun bunu yaşaman hep olacağı anlamına gelmiyor.
Ben ilk 2023 temmuzda hamile kaldım. Üstelik korunuyoduk prezervatifle. Ama muhtemelen bozuktu bişeydi yani hiç oluru olan beklenen bişey değildi o an için. Ağustosta bir hastalandım, orta kulak iltihabı ama ömrümde yaşamadım öyle bi hastalık. Doktor gebelik şüphesi sordu imkansız dedim. Ona göre antibiyotik kombinasyonu verdi 2 farklı, onlar da gebelikte kullanılmamalıymış. Rahat rahat kullandım ben. Sonra gecikince test yaptım ama öylesine çünkü hamile olmayacağıma çok emindim. Ama hamileymişim. Hemen doktora gittik, 6 haftalık güya ama gelişmemiş hiç sıkıntılı doktor direkt alalım dedi kürtaj oldum. Çok üzüldüm. 2 ay hamile kalma dedi. Normalde korunurken düşünmezken bu olaydan sonra istemeye başladım. 2 ay bitince hamile kaldım. Ama nasıl mutluyum çünkü herşeye dikkat ettim artık sorun olmayacak eminim 😀 sonra onun da kalp atışı olmadı… 9 haftalıkken yine kürtaj olmak zorunda kaldım 2024 şubatta. İyice kötü oldum bikaç ay arayla kürtaj. Psikolojim bozuldu benim dedim olmayacak heralde. Bu sefer 3 ay hamile kalma dedi doktorum. 3 ay sonrasında hamile kaldım. Ama ne korkularla of anlatamam o ilk aylarda her kontrole yüreğim ağzımda gittim. Kötü bişey diyecek mi doktor diye. Fetal dna ayrıntılı ultrason şeker testi doktor ne öneriyosa yaptırdım. Allaha şükür hiçbişey çıkmadı. 37+3 teyiz şimdi , Allah nasip ederse 25 şubatta da sezaryen günümüz var. :) çok uzun yazdım kusura bakma ama demem o ki , 2023 ağustostan beri , ortalama 18 aydır 3 hamilelik 2 kürtaj geçirmiş oldum. Ama sonunda mutlu son da oldu. Her şerde vardır bi hayır evet çok üzücü ama vardır mutlaka bilmediğimiz bi hayır.