melissannesi Lütfen linçlemeyin!!😝 25+1 deyim çevremde ay bende o kadardım hepsini tuttum diyende var hiç tutmayanda. Vitaminler ilaçlar derken valla kararsız kaldım zorunluluğu yok elbet ama fikrinizi merak ettim🤭
_Gizem__98 melissannesi ben açık söyleyelim tutmayı düşünmüyorum. Tabiki gereken ibadetlerimi yapıcam inşallah. Ama gebelikte besin ve su tüketimi önemli bence. Kullandığım ilaçlarda var zaten
Zeynep_Sedat melissannesi 2 gebeliğim de 1 gün tuttum 1 gün tutmadım. Zorlansam belki tutmazdım ama ikisinde de çok. İyiydim. Çocuklarımda da gram sıkıntı çıkmadı. Bunda da yapabilirsem o şekil yapacağım. Tabiki herkesin kararı düşüncesi ayrı
melissannesi Merve_kucuk ben daha önceki gebeliğimde tutmamıştım sonra yerine tutmak cok zor oldu🤭 Denenebilir mi acaba günahı varmı çocuk aç kalırmı? Neyle beslenecek o kdr saat içim el vermiyor ac kalmaya
dygsss Tutmayacağım bebeğin tam gelişeceği zamanda oruç tutmayı doğru bulmuyorum ki hamileyken oruc tutulmamalı bence açlık neyse de susuzluk bebeği kötü etkiliyor seneye tutar kazasını veririm bir daha hamile kalıp bebeğimi besleyemem ama orucumu sonra tutabilirim riske gerek yok
TugceOrak dygsss hay ağzına sağlık iç sesim olmuşsun resmen. Hamileyken oruç tutmaya diretmek bencillikten başka bişey değil resmen. Dinimiz bu konuda bize müsade ediyorken ısrarla diretip karnındaki bebeğe haksızlık yapmak çok canice
melissannesi _Gizem__98 doğrudur ne ilaç kullanıyorsunuz acaba Bendede denir ekskliği hat safada kansızlıkda o biçim sanırım bende tutamıcam
Zizizi AnayimBenAna_ 5 yıl önce ilk çocuğuma hamileyken tutamadım, 2 sene emzirdim tutamadım, sonra tekrar hamile kaldım tutamadım, onuda 2 yıldır emziriyorum, şimdi tam emzirmeyi bitiriyoruz, orucumu bu sene tutayım dedim, hamileyim 😵💫
_Gizem__98 melissannesi demir ilacı kullanıyodum doktorum bıraktırdı değerim normale dönmüş şükür. Tiroid ilacı ve folik asit kullanıyorum
Emumi melissannesi doktorlar önermiyor zaten bende aç kalamıyorum hemen şekerim düşüyor bayılacak gibi oluyorum. Doğumdan sonra inşallah tutarım bu borçları diye düşünüyorum.
Tazegelin12 melissannesi 24+5 haftalıgız ama geriden geldiği için bende tutamayacım ben deneyeyim dedim ama eşimde karşı çıktı tam gelışecegı zaman ve zaten geriden gelmesi sıkıntı Rabbim yardımcımız olsun sonradan kazası yapılır hamilelikte zorunlu değil zaten Rabbim kolaylığımı sağlamış elhamdülillah 🤲
Ozlemerikci543450 melissannesi henüz 9 haftadayım ama ramazana tam gelişim zamanı oluyor ve aynı zamanda tüp miğdeli olduğum ve zaten çok az yiyebildipşm için tutmayacağım
aylisinannesi Haftadayım günlük kan sulandırıcı iğne yapıyorum oruç tutamam canım hamilelikte tutmak zorunlu degil sonucta 2 canlısın . Herkes farklı bir düşünce beyan ediyor en doğrusu içinden ne geliyorsa onu yapmak
Deryakaya1802 melissannesi açlık değil de susuzluk çok etkiler diye düşünüyorum bu yüzden tutmam emzirme döneminde de kötü etkilemişti zaten o süreçler geçtikten sonra tutarım diye düşünüyorum ☺
2cocuk2kopek melissannesi bunu doktoruna danış canım mesela ben tutamıyorum hemen tansiyonum düşüyor maalesef 2 saatte bir atıştırma yapıyorum